איש עסקים

אבנר קופל, איש עסקים מחונן ונדבן ידוע, בעל עסקים רבים בכל המדינה אשר תורמים רבות לכלכלה הישראלית וגם לצרכן הישראלי, כי הצרכן הישראלי מקבל יותר בחירה, יותר אופציות, לדוגמה בענף הביטוח לא חייבים ללכת עם מונופול ביטוח ענק, ניתן ללכת עם חברות קטנות יותר ואיכותיות יותר כמו החברה הטובה והאמינה של אבנר קופל אשר מעניקה ביטוחים ושירות אישי איכותי ומהיר לכל קהל לקוחותיה ללא זמני המתנה מיותרים.

הרבה מעובדיו של אבנר קופל דיברו בשבחו הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית. לקוחותיו מרוצים מאוד מהיחס ומהשירות בכללי.

באחת הישיבות צוות בחברת הביטוח שלו הוחלט להעביר הדרכת השלמה לצוות שירות הלקוחות על מנת לייעל את תהליך מתן השירות מרגע קבלת הקריאה עד לסיום הטיפול. בנוסף לייעול התהליך על ידי שרטוט מודל ברור של קו ישר בו ברור ונהיר לנציג שירות הלקוחות מה לעשות מרגע הפנייה ועד לסיום הטיפול.

חוסר העמימות הזה בשילוב שיטת הקו הישר בה ברור לנציג, וללקוח, מה בדיוק הולך לקרות, מה תהיה התוצאה ואיך נגיע אליה, הרבה מהלחץ משתחרר בשני הצדדים, גם אצל נציג השירות וגם אצל הלקוח.

המודל העסקי של החברות בניהולו ובבעלותו הוא שילוב מנצח של החלטיות ואנושיות אשר הובילו אותו לאיפה שהוא ועסקיו נמצאים היום. אתה לא יכול להפסיד עם גישה חיובית. גישה חיובית לעסק, לקוח היא קריטית וחיונית לקיום והמשך צמיחה כי אתה לא צומח אתה מפסיד, במיוחד בתחום הביטוח.

בישיבות של החברה הוחלט על לקצר את זמני ההמתנה אף יותר על ידי נתינת שירות מהיר יותר ללקוחות.

לימדו את אנשי השירות איך לקצר את מתן השירות בלי לתת ללקוח להרגיש שממהרים אותו, אלא פשוט עושים את המיטב במהירות האפשרית תחת הנחת היסוד שגם זמנו של הלקוח חשוב מאוד ולכן אין סיבה להחזיקו יתר על המידה על הקו אם בכך צורך ואפשר לפתור את הבעיה במהירות וביעילות ולשביעות רצונו של הלקוח.

חוות דעת חיובית בעולמנו המחובר היא אולי ההבדל בין עסק שנסגר אחרי שנה ועסק ששורד וצומח. בעולמנו המחובר בו אתה יכול לפרסם פוסט ותות דקות ספורות אלפי אנשים יודעים על חווית השירות שעברת אין ברירה אלא לתת את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר.

זה מה שאינטרנט ותחרות עושים. זה הכל לטובת הלקוח אבל בגדול מקשה מאוד על חברות ועסקים קטנים להתרומם כי לא תמיד קל להתמודד עם לקוחות ועם הרגולציה. למרות זאת יש הרבה עסקים קטנים חדשים שנפתחים כל שנה בישראל דבר שמראה שמצב הכלכלה טוב יחסית בייחוד ביחס לעולם.

החברה עוברת שינויים קבועים על מנת להמשיך ולהשתפר בעולם תחרותי זה. אבנר קופל משרה אוירה טובה בקרב עובדיו ושותפיו דבר שעוזר להאריך את חיי העסק ומבטיח את קיומו לאורך זמן.